Vikend od 14. do 16.7.2023 nas je kar nekaj članov GRS Ljubljana preživelo v prelepih Dolomitih, na območju Cortine d’Ampezzo. Večina nas je prispela v petek, ostali pa so se nam pridružili v soboto zjutraj. Bazo smo imeli v avtokampu Cortina. Oba dneva smo se preganjali v okoliških stenah in plezališčih (Falzarego, Giao), nekateri pa tudi v kakšen kilometer bolj oddaljenem kuclju (Tre Cime di Lavaredo).

V soboto zvečer smo se vsi prisotni zbrali skupaj in imeli zabavni večer. Ob poslušanju vtisov iz sten, kaj je bilo preplezanega, kako smo čakali druge naveze in nasploh kaj smo počeli, smo skovali še načrte za naslednji dan. Naveza po naveza smo že planirali kam, kaj in katero opremo potrebujemo. Seveda pa ni manjkalo zabavnih zgodb iz preteklosti.

Preživeli smo lep in sončen vikend in že se veselimo naslednjega skupnega druženja.

(David Pavlovič)

Vtisi:

“Kamp Cortina je bil ta vikend stičišče večih generacij alpinistov iz vrst GRS Ljubljana. Stene v okolici ponujajo užitkarsko plezanje v odlični skali – kot se za Dolomite spodobi. V lepem vremenu smo se porazgubili po okoliških prelazih in zvečer analizirali vzpone in stare zgodbe. Nazaj v službo smo prinesli zagorele ‘rokave’. Kratko in sladko.” Anže

»Uresničila se mi je še ena želja – plezati v navezi s človekova, ki sta v mojih očeh prava Alpinista. Imeli smo se zares vrhunsko. Da smo čakali naveze pred nami, je samo pomagalo, da smo se dlje časa ‘zabavali’. Se že veselim naslednje!« David

»V petek sva opravila pohod okoli Treh Cin di Lavaredo in občudovala slovite stene in obujala spomine na stare dni.« Dare

»Lepa dogodivščina« Ferenc

»Super je bilo, hvala za spodbudo in organizacijo« Anja

»Dežurna sem« Petra 😊

• Anže Vasle in Jernej Groboljšek: Col Dei Bos: Ada, V+, 350 m
  • Petra Hadalin in Aleš: Lastoni di Formin:Via Bonetti-Mezzacasa, IV/IV+, 375m
  • Jurij Nabergoj in Matjaž Lazar:
    • Tore Piccola di Falzarego: Via delle guide(parete sud-est) + zaključili v Comicijevi smeri, III-IV/V, 250m
    • Torre Grande di Falzarego: No name – levo od smeri Parete ovest, opremljen 1.R, IV, 120m
  • Aljoša Polak in Anja Fabčič:
  • Primož Štular, Matjaž Ferjančič in David Pavlovič: Tofana di Rozes, Costantini-Ghedina, VI-, 550m

Nedelja, 16.7.2023:

• Petra Hadalin in Aleš: Torre piccola di Falzarego, Via Diretta Ghedina, V, 280m
  • Jurij Nabergoj in Matjaž Lazar: Col dei Bos: Via Ada, V+, 410m
  • Aljoša Polak in Anja Fabčič: Col dei Bos: Via Ada, V+, 410m
  • Anže Vasle in Matjaž Ferjančič: Piccolo Lagazuoi, Via Centrale, IV+, 200 m
  • Darko Juhant in Jernej Groboljšek: športno plezanje Sas della Strya
  • David Pavlovič: športno plezanje pod prelazom Giao
  • Primož in Vesna Štular: treking do jezera Lago Federa

David z družino je vikend še podaljšal in se v ponedeljek odpravil na Tofana di Rozes (Via Ferrata Lipella), v torek tekel okoli masiva Tofanes (32km, 1600vm, 5h), nato pa še športno plezal nad krajem Longarone.